Crysis 3 Türkçe Yama

27 Mart 2013 Çarşamba
Crysis 3 Tr Yama
Crysis 3 Türkçe Yama - Crysis 3 Tr Yama İndir
Crysis 3 Türkçe Yama Kurulumu

Yama 3 parça olarak inecek ( "F.O.M","Turkish" ve "Turkish_xml" ) dosyaları kopyalayarak oyunun kurulu olduğu dizindeki "Localization" klasörüne yapıştırın.

Not: Her ihtimale karşı "kopyalanacak" klasörün bir yedeğini almanızı öneriyoruz. eğer crysis 3 tr yama dil eklentisinden memnun kalmazsanız tekrar eski haline döndürebilmek için bu yedeğe ihtiyacınız olacaktır.

İndirme Link => Tıkla

4 yorum:

Adsız dedi ki...

crysis 3 ztn türkçe seçeneğiyle çıkıyor olması lazım

Adsız dedi ki...

linkte bir sorun var galiba kontrol etsen iyi olur

Adsız dedi ki...

indirdim teşekkürler

Unknown dedi ki...

kardesim aynen dedigin gibi indirdim ama olmuyor sorunsuz bir sekilde attim dosyalari ama olmuyor ben yurtdisinda yasadigim icin turkce bolumu yok bende orjinal aldim lutfen yardim

Yorum Gönder

Anonim'i seçerek yorum yapabilirsiniz.

 
 
 
 
Copyright © 2011 Türkçe Yama - Yama İndir - Save Dosyası
Bu site, Google tarafından altyapısı desteklenen Blogger hizmetinden yararlanmaktadır.
Design by | Tükrçe Yama - Save Dosyası İndir |
My Zimbio